Det märks att våren är på väg, många vill byta sina däck, laga bilen, beställa fullservice och byta oljefilter.
– Vi har det hektiskt just nu och gör vårt bästa för att hjälpa alla kunder, säger ägaren Damir Velicanin, som har drivit företaget sedan år 2012.
Med ytterst hög precision, noggrannhet och kompetens utför han sitt dagliga arbete, vilket har resulterat i många nöjda och återkommande kunder genom åren.
– Jag är alltid ärlig. Om TipTop Bilverkstad inte kan utföra ett jobb så säger jag det till kunden, fortsätter Damir.
Om verkstaden inte har möjlighet att åtgärda felet hjälper han kunderna att hitta en annan auktoriserad verkstad.
– Jag kan engagera mig i en kund i flera timmar för att lösa ett enkelt problem, vilket alltid lönar sig i slutändan.
Reparationer är oftast dyra och vissa bilägare har tyvärr blivit lurade någon gång i livet. Men det händer aldrig på TipTop Bilverkstad, eftersom Damir Velicanin värdesätter just ärlighet.
– En gång sade en kund hur mycket hon hade spenderat på sin bil och jag var tvungen att vara ärlig mot henne och förklara att hon hade blivit lurad, säger han.
I dag är hon en av företagets nöjda stamkunder och har så stort förtroende för Damir att hon har rekommenderat TipTop Bilverkstad till alla sina bekanta.
– Det värmer verkligen hjärtat, säger Damir.
Damir Velicanins främsta målsättning är att göra varje kund nöjd. Han lever sannerligen upp till företagsnamnet TipTop Bilverkstad, ett namn som ett av hans tre barn kom på. Att alla bilar ska vara i tiptop-skick när kunden rullar hem igen ligger som grund för Damirs livsprojekt.
– Jag hjälper mina kunder att ta hand om sina bilar på bästa möjliga sätt och reparerar alla typer av bilmärken, avslutar han.